miercuri, 19 noiembrie 2008

Mi-e dor...

Mi-e dor, mi-e dooor, de fratii mei din Labradoooor!!!
Hihihi, asta e din Pinguinul Apolodor, am ascultat mai demult versiunea Adei Milea si cand le-am citit copiilor din carte, am si cantat, spre marea lor incantare. :-)

Asadar, tocmai m-a lovit un dor naprasnic de Blackrock, Ireland. :-) Imi si imaginez ce bucuros ar fi Cristi daca am fi acum acasa la Dublin si i-as propune o excursie pana la Blackrock (la numai o statie de DART de noi), sa ne jucam in parc si apoi sa dam o raita pe la Marks&Spencer-ul de acolo si pe la Superquinn de unde as fi luat neaparat chec cu caramel. Yummy!
De multe ori ma apuca dorul de Dublin, de case in stil georgian, de strazi, de parcuri, de mare, de verde, de programul meu flexibil, de mine cu copii mici :-) etc etc ... de tot ce mi-a placut cat am stat acolo si acum nu mai este decat in amintire.
Hai ca mai am putin si plang...

Niciun comentariu: