vineri, 25 septembrie 2009

Masa la scoala

Spaghetele milaneze si clatitele sunt noile pasiuni culinare ale lui Cristi, capatate de cand serveste pranzul la scoala. Se pare ca si bucatareasa/bucatarul manifesta o pasiune pentru aceste bucate, nu de alta, dar par a fi cuprinse zilnic in meniu. Macar nu sunt singurele feluri, daca se plictiseste, poate sa aleaga si altceva.
Oricum, pana mai una, alta, Cristi sustine ca vrea meniul asta "pentru totdeauna!". :-D
In privinta clatitelor n-am avut nedumeriri (de altfel, daca ma gandesc mai bine, pasiunea lui pentru ele nu e deloc noua), dar de pastele astea nu mai auzisem, asa ca m-am informat si de la Cristi si de la mr. google si am constatat ca am mai mancat asa ceva, ba am facut chiar eu variante asemanatoare, fara sa stiu ca au si nume consacrat. :-) Si sunt chiar bune, imi plac.


Spaghetele milaneze contin:
- sunca
- ciuperci
- rosii/suc de rosii
- ceapa, usturoi
- verdeata
- sare, piper
- cascaval/parmezan
- si, desigur, spaghete

Niciun comentariu: