miercuri, 18 martie 2009

Olimpiadele Comunicarii

Total intamplator, astazi am aflat cu incantare despre un concurs foarte interesant din punctul meu de vedere, Olimpiadele Comunicarii. Laudabila initiativa nu este taman noua, am citit ca prima data s-a organizat in 2001, sub un alt nume. Am rasfoit putin site-ul, m-am uitat la prezentarile unor echipe castigatoare din anii trecuti (si mai vreau :-)) si-mi pare tare rau ca este doar pentru studenti pentru ca mi-ar fi placut si mie sa particip la asa ceva. Too late. Adevarul este ca nici daca as fi aflat de la bun inceput de el, situatia n-ar fi fost alta, terminasem deja studiile. :-)
Oricum, nu ma opreste nimeni sa-mi incerc puterile cu temele de acolo, chiar daca voi fi (aproape) singurul meu evaluator. Ca exercitiu, merge si asa. Timp sa am. M-am gandit si am ajuns la concluzia ca m-as fi inscris la proba de Relatii Publice.

4 comentarii:

Anonim spunea...

puteti sa postati exercitiul pe blog, sub forma unui fisier powerpoint. va puteti masura astfel cu o comunitate, cea online :)
dar asta numai dupa 16 aprilie, ca sa nu dati idei.

Claudia L. spunea...

Da, e o idee. :-)

Simona spunea...

Intr-adevar ideea e din 2001, dar oamenii sunt aceiasi chiar daca s-a schimbat numele competitiei.

Anonim spunea...

Multumesc pentru un blog interesant