marți, 10 martie 2009

Tom Degetel

Sambata am fost cu Cristi la Tandarica, la "Tom Degetel" si pentru mine a fost o surpriza foarte placuta. Nici vorba de teatrul clasic de papusi de care ma temeam (nu mi-a placut niciodata!), a fost cu actori in carne si oase, mai putin micul Tom care era manuit de un ventriloc si, normal, animalele. Mi-a placut cum a fost prezentata povestea, jocul actorilor, muzica, decorul, costumele, luminile, ce sa mai, mi-a placut tot! Poate ca am avut noroc si am nimerit bine, dar Cristi a mai fost cu gradinita la "Punguta cu doi bani" si la "Pacala" si spune ca i-au placut si alea. Motiv sa prind curaj sa mai incercam. :-)
Sonorizarea este foarte buna, lucru absolut necesar de altfel, pentru ca s-a auzit pe tot parcursul spectacolului un zumzait continuu. La inceput am tot asteptat sa dispara, dar, dupa o vreme, m-am obisnuit cu el, mai ales ca si Cristi s-a implicat in poveste si le striga din cand in cand actorilor cate ceva, la unison cu ceilalti copii. De ex., i-au ajutat pe parintii lui Tom sa-l gaseasca, "Tom e in oala cu budincaaaa!!!". :-)

Pe langa spectacol, am fost placut impresionata si de cum e aranjata sala si de drumul spre sala, podul, copacii etc si de faptul ca erau cantecele pentru copii (in engleza) inainte si dupa spectacol.

La plecare, Cristi m-a mustruluit pentru ca n-am avut si noi flori deoarece ar fi vrut sa le dea vrajitorului si lui Tom. :-) I-am promis ca data viitoare vom lua flori si el va alege cui sa le ofere.

Niciun comentariu: