marți, 16 martie 2010

Easter Egg Hunt (sort of)

Easter Egg Hunt. Hm. N-are legatura cu obiceiurile noastre de Paste, dar nu-i nimic, pare funny si potrivit pentru o casa cu copii. M-am gandit sa incercam si noi anul asta asa ceva, dar combinat cu o treasure hunt. Mi se pare mai interesant asa. E si Radu mai maricel si sunt sigura ca va intelege despre ce este vorba, iar Cristi poate citi singur indiciile. Ma rog, in paranteza fie spus, le putea citi el si anul trecut. ;)
Asadar, Easter Egg Hunt with a twist. :)
Cum nici n-am mai organizat, nici n-am mai participat la asa ceva, m-am apucat de cules idei de pe net si m-am mai gandit si eu la cate ceva.

Una, plus alta, am schitat un plan de bataie, tinand cont de faptul ca la noi totul se va petrece in casa, vor participa doar 2 copii si ca au varste relativ mici. O vanatoare haioasa, nu doar o simpla cautare, dar totusi fara complicatii inutile. Si, foarte important, nu vreau sa fie un concurs, asa cum este uneori egg hunt-ul.

- vor primi invitatii la vanatoare (de ex. pe cartonase colorate in forma de iepurasi/pui de gaina)
- indiciile vor fi sub forma de ghicitori (usoare)
- biletelele cu indicii vor fi bagate in oua din plastic goale (sper sa gasesc!)
- biletelul cu primul indiciu va fi lipit pe usa de la intrare
- fiecare indiciu va conduce spre un alt indiciu, premiul (oua de ciocolata, arts&crafts etc) va fi gasit doar la finalul vanatorii, nu in fiecare loc, ca sa nu le piara cheful pe drum ;)
- ultimul indiciu, de la care se ajunge la premiu, va fi sub forma de harta de pirati

Ar putea fi o idee ca fiecare sa aiba "vanatoarea lui", adica sa aiba fiecare ascunse indiciile in alta parte, iar cele ale lui Radu sa fie niste desene cu locul in care trebuie sa caute. Sau Radu sa aiba un Egg hunt traditional, trebuind doar sa gaseasca ouale ascunse prin casa.

Saaaaaau, sa aiba amandoi parte de cate o vanatoare cu indicii + una traditionala, dar la cea din urma, ca sa evitam treaba cu competitia, implicit un scandal (mai ales ca fortele nu sunt egale) sa aiba fiecare o misiune, gen, Radu trebuie sa gaseasca ouale rosii si Cristi pe cele verzi. Sau ceva de genul asta. Evident, ouale lui Radu vor fi puse in locuri mai accesibile.

Ma mai gandesc...dar cred ca ultima varianta imi surade, insa in zile diferite ca sa nu manance toata ziua numai ciocolata. :)

l.e. Am mai gasit o idee faina, dar poate data viitoare. :)

"For a new twist all together, try a night time Easter egg hunt. Find or decorate glow in the dark Easter eggs and hide them in the yard. Provide the kids with flashlights in addition to their baskets and have them search in the dark for their Easter eggs. "

Niciun comentariu: