luni, 5 ianuarie 2009

Back

Prima zi de serviciu dupa mica vacanta de Sarbatori care nu stiu cand si cum a zburat, stiu doar ca n-a fost nici pe departe cea mai frumoasa vacanta ever. Nici pe departe! Iar de odihnitoare nici nu poate fi vorba.
Vreau acasa, in patutul meu!
In fine, acum sunt la serviciu, mor de somn desi am baut cafea dimineata, mor de frig - cu asta sper s-o rezolv pentru ca tocmai am imprumutat o jacheta de la colega mea Ioana - beau de zor apa minerala in speranta ca ma va ajuta sa ma trezesc, am mancat deja cam multe pateuri cu telemea (buuune!) ca sa ma mai gandesc la dieta, am ascultat povesti si am vazut poze din Africa de Sud, am primit si o mica zebra din plus, cu magneti la picioruse :-) etc etc.
Dar ma simt obosita (din cam toate punctele de vedere) si cred ca a sosit timpul sa iau o vacanta. Pacat ca, momentan, nu se poate.
Ma duc sa-mi iau un cappucino, macar asta e realizabil acum si aici. :-)

Niciun comentariu: