luni, 12 ianuarie 2009

Pana aici mi-a fost!

Gata, de astazi incep sa tin dieta, doar am o tinta destul de serioasa de atins (cel putin 7 kg), e o perioada buna pentru asa ceva, adica nu se prefigureaza nimic care sa ma incurce si-n plus, am facut rost de un nerusinat de cantar electronic caruia mai ca-mi vine sa-i scot limba atunci cand ma urc pe el. Stiu, stiu, nu-i vina lui! :-) Partea buna e ca ma face sa-mi piara pofta de mancare. Cel putin pe moment. :-)
Nu tin vreo dieta celebra, cel putin nu inca, asa ca ceea ce mi-am propus pentru saptamana asta tine mai mult de bunul simt. Totusi, recunosc ca sunt influentata de regimul Montignac.
Sa vedem cum functioneaza.
In plus, de saptamana viitoare (se vede treaba ca o iau usurel :-)) vreau sa ma apuc si de ceva gimnastica, macar 20-30 de minute seara, sper sa am timp.
Mi-am mai propus sa ma premiez dupa primele 3 kg cu o crema anticelulitica sau ceva de genul asta, am si pus ochii pe una, dar mi-am zis ca trebuie intai s-o merit. :-) Oricum, pana atunci o sa ma interesez daca este eficienta sau nu.
Dar, pana mai una, alta, la pascut cu mine! :-)

Niciun comentariu: