vineri, 23 ianuarie 2009

Unde e masina mea de spalat vase?

Mi-e dor de masina mea de spalat vase de la Dublin. Este drept ca la inceput am avut oarece reticente in a o folosi - nu stiu de ce, mai ales ca aveam si un copil mic, mic - dar, in timp, am dezvoltat o frumoasa relatie de colaborare. :-)
In ultima vreme m-am cam saturat de spalat vase, desi, chiar ma gandeam zilele trecute, ca asta este una dintre treburile casnice care nu ma deranjeaza din cale-afara. Totusi se aduna mult prea multe vase, incredibil de multe si, pe langa timpul pierdut cu spalatul lor, mai sunt si alte urmari, de ex. sunt nevoita fie sa nu folosesc deloc lac de unghii, fie sa-l improspatez la fiecare 2-3 zile. :-)) Niciuna din variante nu ma incanta peste masura. Din pacate, masina de spalat vase nici nu poate intra in discutie momentan.
Mai ca-mi vine sa ma gandesc serios la farfurii de unica folosinta. :-D Macar asa, din cand in cand.
Oale de unica folosinta or exista? :-)

Niciun comentariu: