duminică, 25 ianuarie 2009

Delicious.

Imi plac emisiunile culinare. Unele, nu toate. De ex., am fost un mare fan al bucatariei lui Radu (Anton Roman). De asemenea, imi place si sa citesc reviste (sau carti) cu retete, dar numai daca au poze frumoase si comentarii simpatice. :-)

Revista mea preferata de acest gen este Delicious., revista englezeasca pe care am descoperit-o la Dublin, dar pe care, din pacate, n-o gasesc aici. In ea scriu regulat diversi chef-i consacrati ca de pilda Jamie Oliver, Nigella Lawson, Gordon Ramsay etc.

Astazi am facut rost de una (numarul curent, februarie 2009) si am savurat-o cu incantare. :-)

Am aflat ca lime is new lemon, packed lunch is back, what's in season si alte lucruri interesante. :-)

Erau si niste studii de caz in care, printre altele, fiecare spunea care sunt top-10 must haves in bucatarie. Si m-am intrebat, daca ar fi sa cumpar doar 10 produse (ingrediente), care ar fi acelea? Unele care sa se poata cat de cat combina intre ele. Dupa ceva gandire (greeeeu, foarte greu si cu multe renuntari), am ajuns la o concluzie. M-am referit strict la mancat si nu e vorba neaparat de cele mai iubite 10 produse.

In ordine alfabetica:

- branza (telemea/parmezan/blue/cheddar/svaiter etc)
- carne (vitel/pui/bacon)
- cimbru
- dovlecei
- leguminoase (fasole/linte/naut)
- iaurt
- paste
- rosii (proaspete/suc/pasta)
- ulei de masline
- usturoi


LE (5 febr.): astazi a aparut numarul din martie. :-)


Niciun comentariu: