luni, 2 februarie 2009

Rusinica!

Rusinica sa-mi fie!

M-am laudat oricui a avut rabdare sa ma asculte ca tin dieta, dar n-am reusit sa ma tin de treaba decat in primele 5 zile, in urma carora aveam 1 kg si 800 g mai putin si mai apoi inca vreo doua zile, asa ca, evident, la trei saptamani de la marele moment "taaa-naaa-naaaaa - ma apuc de dieta", n-am dat jos decat...800 g! Rasul lumii, nu alta! Pe de alta, parte, avand in vedere ce-am facut in zilele in care nu tineam dieta...thanks God ca sunt 800 g in minus si nu in plus. :-)

Asadar, cu forte proaspete, astazi o iau de la capat si de data asta sper sa ma tin, nu de alta, dar chiar e cazul!
Deocamdata o sa fie la fel, la bunul simt si respectand in linii mari principiile lui Montignac.

Meniul zilei:

- mic dejun: 1 mar verde; un iaurt Activia de baut cu fibre si cafea cu lapte
- pranz: branza telemea (foarte putin sarata), 2 rosii, 1 ardei gras si un iaurt mic cu fructe
- cina: supa de vitel (fara taitei si altele asemenea)
- gustare: 1 iaurt mic cu fructe

Imi urez succes si, mai ales, vointa! :-)

Niciun comentariu: