luni, 16 februarie 2009

Uraaaa!!!

Cristi e inscris la scoala, Cristi e inscris la scoala, tralalalalaaaaalaaaaaaaa!!!

Sunt foarte bucuroasa ca s-a rezolvat, aveam cumva emotii pentru ca am auzit tot felul de povesti despre cat e de greu sa inscrii copilul la scoala, mai ales ca nu noi, ci parintii mei sunt cei care locuiesc in circumscriptia scolii. Dar, se pare ca e suficient, retinerile sunt minime, mai ales ca tata il va lua pe Cristi de la scoala. Practic e inscris, a vorbit tata cu directorul si totul e ok.
Am optat si pentru invatatoare, pentru cea recomandata de directoarea gradinitei la care merge acum Cristi (si la care vreau sa mearga si Radu din toamna). Sper sa fie bine.
In aprilie se termina inscrierile si dupa 16 iunie, cand se termina scoala, ne vor suna sa ne spuna cum trebuie sa arate uniforma si de unde putem s-o cumparam.
Parca nu-mi vine sa cred ca deja am copil de mers la scoala. :-)

Sa fie intr-un ceas bun pentru ca este un pas important!

Niciun comentariu: