luni, 29 decembrie 2008

Bun ii vinul ghiurghiuliu

Acum vreo doua luni am baut la ai mei un vin primit de la un unchi care are vie. Vin rosu. Sec. Bun. Ne-a placut.
Saptamana trecuta am fost intrebati daca vrem sa cumparam vin dintr-ala si, evident, am vrut. Vinul bun, pretul super decent, adus aproape in casa...why not?
Toate bune si frumoase, numai ca, atunci cand a sosit, a doua zi dupa Craciun - surpriza! - desi arata cum trebuie era duuulceeee!!! Ufff...niciunul nu ne omoram dupa vinul dulce, ba dimpotriva. Dupa ce am gasit pe cineva care ar vrea o particica din el, m-am tot sucit si gandit si pana la urma, ta-na-naaaaa, mi-a venit ideea: sa-l fierbem! Vinul fiert ne place (cred totusi ca mai mult mie) si e ok sa fie mai dulce. Asa ca Emil a pus la fiert niste vin, simplu, am adaugat doar scortisoara si asa este chiar bun si mai este si de sezon. ;-)
Asa ca in serile astea de Sarbatori si vacanta ma tratez cu niste vin rosu fiert. Si-mi place. :-)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Beautiful underwear website to
buy Calvin Klein at undereamed price.
Please visit http://www.chilotick.com. Transport all over the world !