marți, 2 decembrie 2008

Parada militara

Ieri, de ziua nationala, am avut zi libera si eu si Cristi. Emil nu, pentru ca a plecat chiar in zorii zilei intr-o scurta delegatie la Paris.
Cu o seara inainte o sunasem pe Andreea s-o felicit de ziua ei (Sf. Andrei) si venise cu ideea de a a ne intalni a doua zi cu copiii, fie in parc, fie la parada militara de la Arcul de Triumf.
Ieri dimineata, in ciuda faptului ca era cam cetos, am hotarat sa mergem la parada. Noi n-am mai fost niciodata si m-am gandit ca va fi interesant, mai ales pentru Cristi.
Ne-am intalnit, am mers cu masina ei pana la televiziune si de acolo pe jos.
Era multa lume, dar am reusit sa gasim un locusor din care sa vedem cat de cat ceva, iar Andreea cu Rares si Cristi au reusit sa se amestece in multime, unde cineva le-a dat voie baietilor sa ajunga chiar pana in fata, la gard. Super!
A fost chiar impresionant, cu diverse tancuri si blindate, pompieri, trupe si calare si pe jos si, in final, fanfara. Lui Cristi i-a placut. :-)
Din pacate, din cauza cetii, n-au survolat si elicopterele asa cum era planul initial, cred ca ar fi fost foarte frumos. Poate anul viitor va fi vreme mai buna si o sa le vedem atunci.
O faza simpatica: eu cu Radu (in carut) am stat putin mai pe margine si de acolo vedeam doar partea superioara a masinariilor mai inalte. Radu, semi adormit, s-a uitat la ele si, lamurit, mi-a zis: "masina de gunoi!". :-)) L-am corectat, "nuuu, asta e masina de razboi!". Desi...o sti el ceva...:-)

Niciun comentariu: