miercuri, 17 decembrie 2008

O raita prin cateva librarii

Alaltaieri, luni, am plecat mai devreme de la serviciu ca sa caut cadoul pentru Cristi intrucat sambata cand am fost la cumparaturi nu l-am gasit pe Iron Man-ul pe care si-l dorea. Pe langa I.M. pe care l-am gasit in cele din urma, doream sa-i cumpar si niste carti, asa ca m-am hotarat sa dau o raita si prin librarii.
Am inceput cu Diverta de la Unirea shopping center, dar n-am gasit ce cautam. In plus, mi se pare si cam scumpa, la jucarii cel putin. Pe ici, pe colo, chiar exagerat de scumpa. O stiu mai bine pe cea de pe Magheru unde am ajuns mai des, fiind mai aproape de casa. Imi place libraria, este destul de bine dotata cu tot felul, nu numai carti si-mi plac si ciocolatelele de la parter, in special alea in forma de baterii. :-) Am vazut ca la cea de pe Magheru au si un mic loc de joaca pentru copii si, la etaj, o cafenea.
Urmatoarea librarie a fost Noi de la Sala Dalles, unde era si un targ de Craciun prin care m-am invartit o vreme. Au multe carti, dar nu si ce cautam eu, asa ca am mers mai departe.
Am ajuns la libraria Mihail Sadoveanu, aia de langa Scala, veche de cand lumea. Evrika! Aici am gasit cele doua carti pe care doream sa le cumpar pentru Cristi de ziua lui, una din partea noastra si una din partea parintilor mei care mi-au dat bani sa-i cumpar ceva. Este vorba despre "Micul print" de Antoine de Saint-Exupéry cu ilustratiile autorului si 2 CD-uri in lectura lui Pittis si "Domnul Bliss" de J.R.R. Tolkien, editie bilingva, cu textul original scris de mana autorului si cu ilustratiile lui. De-abia astept sa le citim. :-)
Desi rezolvasem treaba, nu m-am putut abtine sa nu intru si la Carturesti (Verona). Le-am tot studiat blogul, am mai citit si auzit una, alta despre ei, dar n-am avut niciodata timp sa ma duc acolo desi as fi vrut. De curand am scris si pe blog despre o expozitie foto de la ei care mi s-a parut interesanta, dar, din pacate, n-am ajuns.
Ei bine, mi-a placut foarte mult si as fi stat mult, mult, are un aer foarte special... O sa mai merg cu siguranta si cat de curand. Nici nu este departe de casa. ;-) Am stat ceva timp pe acolo, am fost si la subsol, pe langa carti, albume de arta, CD-uri, DVD-uri etc am vazut si ciocolata, turta dulce (simpatica foc, in forma de Mos Craciun, dar cu un aer traditional, nu comercial :-)), ceaiuri, vinuri etc si cea mai frumoasa hartie de impachetat ever! :-)) N-am ajuns prin toate cotloanele, ma grabeam totusi, dar, in sala cu carti pentru copii am zarit langa geam si mi-a placut la nebunie o bancuta alba, cu pernute pe ea, absolut superba. M-am indragostit efectiv de ea, imi venea sa ma ghemuiesc acolo pe pernute si sa ascult cuminte o poveste. Eventual cu o cana de ceai intr-o mana si turta dulce in cealalta. :-)
De aici am cumparat, de data asta pentru Radu (pt. Craciun) "Balul Florilor" de Sigrid Laube.
Mi-am propus sa ajung in vacanta asta si cu copiii pe acolo. Vreau sa iau si aparatul de fotografiat sa pozez bancuta. :-)

Niciun comentariu: