luni, 8 decembrie 2008

Mos Nicolae

Deja a venit primul Mos din iarna asta, Mos Nicolae.
Cristi a fost incantat si putin ingrijorat sa nu primeasca betisor :-), insa da primele semne de curiozitate mai ciudata, adica a zis ca vrea sa se trezeasca sa-l prinda pe Mos Nicolae in actiune. Am o vaga senzatia ca anul viitor (sper ca nu chiar asta!) o sa fie ultimul an in care crede in Mosi. Eu am aflat ca nu exista (ca atare ;-)) in clasa a 3-a, dar, cum acum totul se intampla mai repede...cine stie?
Radu nu stia despre ce este vorba, anii trecuti fiind prea mic ca sa-si aminteasca ceva, insa a participat cu interes la eveniment. :-) Seara a stat pe langa Cristi care, cuprins de harnicie, a sters cu ravna toti pantofii si pe ai lui si pe ai lui Radu si pe ai nostri, inclusiv pe talpi :-), iar dimineata a cotrobait si el cu interes in pantofiorii lui.
Intre timp il "recunoaste" pe Mos Nicolae in toti mosii: Mos Craciun, un vrajitor de la castelul de jucarie etc. :-)
Spre deosebire de anii trecuti, anul asta Mos Nicolae a fost plimbaret si le-a lasat copiilor (si noua, ca si noi suntem copii din cand in cand :-)) cate ceva si la bunici. Noroc ca era sambata si am avut timp de mers la colectat cadouri. :-)
La Cristi a venit si vineri, la gradinita.

Iata bilantul final:

Cristi:
- acasa: dulciuri si un joc pe PC cu Kung Fu Panda
- la buni si bunel: dulciuri si o masinuta din "Cars" (Mcqueen albastru)
- la Misu si tataie: dulciuri si doi Transformersi mici
- la gradinita: o cutie mare si aurie cu bomboane si cu un ren deasupra (am impresia ca este un fel de hand puppet, trebuie sa ma uit mai bine)

Radu:
- acasa: dulciuri si o carticica cu magneti, cu animale
- la buni si bunel: dulciuri si o masinuta din "Cars" (Doc Hudson)
- la Misu si tataie: dulciuri si o masinuta rosie

Eu si Emil am primit ciocolate, bomboane, sampanie, cosmetice si eu si o carte. :-)

Niciun bat, carevasazica am fost cumintei anul asta. Aiurea! :-P

Seara am mers la piata Unirii sa vedem cum se aprind luminitele care vor impodobi Bucurestiul de Sarbatori si patinoarul, casutele si oraselul lui Mos Craciun amenajate in parcul din centrul pietei.
Aseara am vazut si bradutul de la Universitate si luminitele de pe Magheru. :-)

Niciun comentariu: