duminică, 14 decembrie 2008

Ziua lui Cris - part 1

Vineri a fost petrecerea de ziua lui Cristi. Petrecerea cu copii, de la Booboo jungle pentru ca va mai fi o petrecere la gradinita, chiar de ziua lui, marti si tot atunci, dar seara, va mai fi una mica si cu bunicii.

Pentru gradinita am comandat deja tortul, de la Agapitos, ca si cel de vineri care a fost foarte bun, am cumparat sucuri, farfurii, servetele, lingurite si cafea pentru educatoare. Din cate am inteles, cam asa se procedeaza de obicei. Din lipsa de variante (aveau un catalog mare cu modele, dar in realitate nu aveau decat cateva) ambele torturi sunt cu Spiderman. Macar sunt modele diferite.
Acum mi-a venit ideea sa le iau si niste coifuri...nu si suflatori insa, ca ma strang de gat educatoarele. :-D

Revenind, a fost foarte bine la Booboo, am avut o sala pentru copii unde se lua masa, au avut si muzica si baloane care au sfarsit toate sparte cu furculite de plastic intr-un vacarm de ziceai ca se bombardeaza :-), inca o sala pentru parinti si, normal, locul de joaca. La tort a fost si un tun cu confeti si apoi baloane de sapun. Au fost 8 copii si 8 parinti si eu zic ca s-au simtit toti bine. :-)

Lui Cristi i-au placut foarte mult cadourile primite, le-a incercat ieri pe toate si este incantat in mod special de o masinuta teleghidata de la Air Hogs care merge si pe perete. Se pare ca merge si pe tavan, dar inca n-am incercat.
A mai primit:
- un Transformers - Landmine (pe care l-am facut ba masinuta, ba robot si eu si Emil si tata de nu stiu cate ori deja, in functie de cerere si de punctul in care s-a impotmolit posesorul :-) )

- o corabie de pirati cu luminite si sunete (a primit si Radu una mai mica)

- o enciclopedie pentru copii


- o masinuta de la Meccano pe care trebuie s-o asambleze, sunt acolo o gramada de suruburi si alte d-astea (Emil a zis cand a vazut-o "asta-i Ikea pentru copii" hahaha)


- un Miniquarium - misiune pe luna - un mic "acvariu" in care pui apa si zboara pe acolo doi cosmonauti pe un background unde se zaresc pamantul si racheta cu care au ajuns pe luna - e si luminat.


- si o piramida cu bile mari din plastic pe care trebuie sa le aranjeze in asa fel incat sa fie o singura culoare pe fiecare parte a piramidei.

Niciun comentariu: