luni, 22 iunie 2009

De weekend

Am avut un weekend plin, dar frumos, m-am simtit in vacanta. :-)

Vineri am plecat direct de la serviciu sa caut cadou pentru prietenul vara-mii, S., a carui zi de nastere fusese marti, apoi m-am intalnit cu Emil si am mers impreuna la Bookfest unde am avut parte si de un concert al Alexandrinei. Dupa concert ne-am mai invartit putin printre carti, am si cumparat, normal si apoi am stat de vorba la o bere. :-) Pe la 9 seara am mers sa recuperam copiii si apoi acasa.

Sambata dimineata am facut bagajul copiilor care au plecat cu parintii mei la Busteni, am pregatit partial si bagajul nostru etc si, pe la pranz, am plecat la casa de vacanta a parintilor lui Serban, undeva intre Pitesti si Campulung, unde era petrecerea de ziua lui. E destul frumos acolo, pitoresc si relaxant, au mai fost si alti prieteni de-ai lor, s-au facut gratare, s-a mancat, s-a baut, s-a jucat canasta (cu remi) si table, s-a ascultat muzica, unii s-au balacit in piscina etc etc si a doua zi, duminica, ne-am trezit cand am avut chef! Mie nu mi s-a mai intamplat demult asa ceva, de obicei ma trezesc copiii mei cei faradesomndimineata. :-)

Duminica am mai lenevit prin curte, am mancat, printre altele, o gramada de cirese si visine si pe la 5-6 am plecat spre casa, unde a fost tot relaxant, ca doar eram (inca mai suntem) home alone!

Niciun comentariu: