luni, 15 iunie 2009

Street Delivery

Ieri am fost la Street Delivery cu Cristi si Radu. A fost frumos, am vazut care e treaba cu olaritul (deocamdata ne-am multumit sa privim fascinati), cu facutul de bratari si coliere, au pictat, s-au jucat cu plastilina, au scris cu creta colorata, am baut fresh de portocale facut sub ochii nostri (Cristi - "aici parca e la piata" :-)), limonada cu frunze proaspete de menta (Cristi - "nu vreau cu verdeata!!!") etc.
Daca tot am ajuns langa parcul de la Icoanei, am tras o tura si pe la locul de joaca de acolo.

M-a distrat tare o parte din conversatia lui Cristi cu o tipa care ne-a invitat sa ne jucam cu plastilina si acuarele...

Ea, povestindu-mi ceva: ... esti din Bucuresti?
Eu: da
Cristi, intervine in discutie: dar tu de unde esti?
Ea: din Targu Mures.
Cristi: si ce limba se vorbeste acolo?
Ea (haha): romana... si maghiara, dar nu stiu maghiara, mi-ar fi placut sa stiu.
Cristi: nici eu...eu stiu doar romana si engleza.
Ea: ...si? n-ai vrea sa inveti inca o limba? poate franceza?
Cristi: ba da... stiu foarte putin franceza: doar "bonjour" si "ratatouille".
:-))
(in tot acest timp, Cristi modela de zor plastilina, fara sa se uite la interlocutoare)

Eu m-am ales cu o bratara din margele facuta de Cristi (l-a ajutat si Radu putin, a pus si el o margica) pe care am avut voie s-o luam acasa dupa ce a fost gata si pe care o port chiar acum. :-)

Niciun comentariu: