marți, 2 iunie 2009

Recapitulare

(Aproape) nimic mai mult.

Aseara am terminat de citit "Olivia Joules si imaginatia hiperactiva" de Helen Fielding. Hm. Mi-a luat foarte mult s-o citesc. De fapt, de citit am citit-o in cateva zile, mai bine zis seri, dar cu mari pauze. Eu intrasem in vinerea aceea la Carturesti in cautarea unei carti usurele, ceva gen "The secret dreamworld of a shopaholic", funny, care are darul de a te destinde si binedispune. De asa ceva aveam nevoie in clipa aia, dar, surpriza neplacuta, alegerea facuta n-a fost potrivita cu ceea ce doream, motiv pentru care dupa primele pagini am pus-o deoparte pentru o vreme. Este o carte dupa care s-ar putea face lejer un film de actiune. O cheama Joules. Olivia Joules. :-) So, ziarista, calatorii, mister, senzatie, Al Qaeda, FBI, CIA, Los Angeles, Oscar, toale scumpe, fitze, droguri, femei frumoase, barbati frumosi, scufundari, Sudan etc.
Cam atat.

Inainte de asta am citit "Breakfast of champions" de Kurt Vonnegut. Well, mi-a placut, spune cateva chestii faine, e ironic fara a incerca sa fie subtil, ba chiar dimpotriva, mi s-a parut simpatica si existenta desenelor, dar, per ansamblu, nu m-am chiar dat in vant. Nu stiu de ce, dar ma asteptam la mai mult. Ma bucur ca macar am citit-o in engleza.
Cred ca o sa mai citesc ceva de el, dar nu stiu cand, momentan n-am chef.


Intrucat, din diverse motive, n-am fost o cititoare inflacarata (de carti :-)) in prima parte a acestui an, am ajus deja la ultima - de fapt, cronologic vorbind, prima - carte citita, "Padurea norvegiana" de Haruki Murakami. E o poveste frumoasa, calda, fermecatoare, pe parcursul careia am facut eforturi sa nu uit ca am de-a face cu niste japonezi si nu cu niste americani sau europeni. Si mi-a placut Midori. :-) Totul este destul de modern, aproape nicio legatura cu Japonia lui Kawabata, de ex.
Imi place cum scrie, ce scrie, mai vreau sa citesc, am prin casa mai multe carti de el si sunt pe lista cartilor "de citit neaparat".


Niciun comentariu: