marți, 9 iunie 2009

Submarine cu echipaj in ton

Saptamana trecuta am facut ceva bun de papa. Ma rog, am facut mai multe, dar acum ma refer la "submarinele cu echipaj in ton", adica dovlecei umpluti cu ton. Yum-yum!

Reteta: Isabela Cuisine: Submarine cu echipaj in ton

Au avut mare trecere nu doar la noi, astia mari :-), ci si la Cristi - Radu nu era acasa - care a trecut la portiile noastre dupa ce si-a dat-o gata pe a lui. Semn bun, o sa mai fac. ;-)

Diferit fara de reteta originala ar fi ca la umplutura am adaugat si miezul dovlecelului, ras, am pus mai mult usturoi, am folosit suc de rosii (facut de matusa mea) in loc de rosii si ca, inainte de a-i umple, am stropit dovleceii cu ulei de masline si i-am lasat putin, de capul lor, la cuptor. Ei, am umblat putin si la cantitati, adica am facut submarine din 3 dovlecei si 2 conserve de ton.
Dar in rest, la fel ca in reteta. :-)

2 comentarii:

Unknown spunea...

Claudia ma bucur ca ti-au placut :)

Claudia L. spunea...

Mi-au placut mult, eu ma bucur ca am descoperit reteta. Merci. :-)