luni, 22 februarie 2010

Ce am in geanta?

Am primit de la Mara o leapsa care ma invita sa spun ce am in geanta. Este un moment favorabil pentru ca mi-am schimbat geanta doar de vreo trei zile. Imi schimb destul de des gentile, in functie de culoare si, de fiecare data, profit de ocazie sa fac ordine prin ele. Asa ca, in acest moment, am o geanta relativ ordonata intrucat n-am apucat inca sa adun tot felul de nimicuri inutile (de ex. chitante de la cumparaturi).

Asadar, acum am in geanta (in ordinea in care le-am scos):

- chei - de acasa si de la ai mei
- portofelul meu
- portofelul lui E. (intamplator - l-a uitat acasa si m-a sunat sa-l iau eu)
- mobilu'
- ruj
- antinevralgic (o pastila)
- un plasture
- un nasture cazut de la haina pe care o purtam ieri
- gel pt. maini (dezinfectant)
- un pachetel de batiste de hartie, inceput
- (surpriza!) un pachetel de batiste de hartie, gol - cu ocazia asta l-am aruncat
- o umbrela
- un pix
- un creion (si nicio hartie, desigur :))

Dau leapsa mai departe oricui se nimereste pe aici, n-a luat-o deja si are timp si chef pentru asta. :)

2 comentarii:

lilo spunea...

Chei – de acasa
Tel – 2 –
Portofel – 1, al meu; al ei...la mine...
Trusa cosmetice – ruj, parfum, rimel, fard, crema, ata dentara
Paduden-3buc
Servetele
O carticica – de citit
Pix
Multe bonuri, chitante
O lista de cumparaturi
Un abonament
O masca
2 bilete teatru - ivan turbinca

Claudia L. spunea...

Bilete la Ivan Turbinca? Super! In ultima vreme n-am fost decat la Tandarica, cred ca e timpul sa mai ajung si prin alte parti. ;)
Vizionare placuta!