marți, 16 februarie 2010

Poarta rochie!

Nu m-am omorat niciodata dupa fustite, rochite, fundite etc. Inca de mica, fara a fi genul de fetita-baietel, am preferat pantalonii, fiind, din punctul meu de vedere, categoric mai comozi. Asta nu inseamna neaparat ca stateam numai pe garduri sau prin copaci, desi mai faceam si d-astea. :)

De altfel, exista si pantaloni eleganti, nu doar sport.

Sunt deja ani buni de cand evit sa port rochii sau fuste, in principal din comoditate dar si din cauza ca o mare perioada de timp aveam tot timpul un carut de impins si mergeam zilnic prin parcuri, unde se impunea de multe ori sa alerg sau sa ma catar pe scari, tobogane etc. :) In aceste situatii, fusta ar fi prezentat o problema. Pentru mine, cel putin.
Iar clima irlandeza nu m-a facut sa-mi doresc sa port altceva decat pantaloni.

Am mai purtat fuste/rochii/sarafane, insa foarte rar, asta chiar si in ultimele doua veri petrecute in Romania, asadar calduroase si super calduroase. Am preferat, in continuare, pantalonii. De vara, subtirei, dar totusi...
Sunt deja aproape 3 luni de cand am purtat rochie, mai exact, sarafan si atunci a fost pentru un eveniment mai deosebit (de serviciu). A, pardon, am purtat si acum 10 zile, dar la o nunta, asa ca nu se pune pentru ca nu prea aveam de ales.

Long story short, m-am hotarat ca anul asta, dupa ce mai slabesc si se incalzeste cat de cat afara si da coltu' ierbii (ambele conditii esentiale!), sa incep sa port mult mai des fuste si rochii. Nu numai, desigur. :P

Presupun ca n-o sa dezvolt vreo fixatie asa cum mi s-a intamplat (in mod natural) cu pantofii, hainele de exterior si margelutele de tot felul, asa ca e safe. ;)

Si-n plus, imi place ideea, are ceva primavaratic in ea. :)

Niciun comentariu: