joi, 2 octombrie 2008

Familia de castane



Acum cateva zile, venind cu Cristi de la gradinita, am vazut primele castane cazute din toamna asta. In tot cazul, primele vazute de noi. Am cules impreuna cateva si am ales doua, cele mai frumoase, una mai mare si una mai mica si i-am spus ca cea mare este el, iar cea mica Radu, chestie care l-a incantat peste masura. :-)

Peste cateva zile am completat colectia cu inca doua castane, iar Cristi a hotarat imediat ca sunt mami si tati...asadar acum suntem o familie de castane. :-)) Familie pe care o s-o marim cu siguranta, pentru ca vreau sa ne pastram bunul obicei din anii trecuti de a merge prin parcuri la cules de castane (si ghinde si frunze si bobite si betisoare si ce s-o mai nimeri :-D), iar de data asta o sa-l punem si pe Radu la "treaba". ;-)

Niciun comentariu: