miercuri, 22 octombrie 2008

Scoala

Am inteles ca trebuie actionat din timp pentru a fi sigur ca-ti poti inscrie copilul la scoala pe care o doresti. Desi inscrierile se fac in primavara (mai sunt cateva luni bune pana atunci), unii sustin ca o discutie de principiu cu cei din conducerea scolii ar fi bine sa fie facuta mai devreme. ;-)
In fine, oricum ar fi, trebuie sa ne hotaram la ce scoala sa-l dam pe Cristi si, mai apoi, pe Radu.

Criteriile la care ma gandesc sa stea la baza deciziei, ar fi:

1. sa fie o scoala buna
2. sa fie (destul de) aproape de casa, de ai mei si mai ales de viitoarea gradinita a lui Radu, cea la care merge acum Cristi (noroc ca toate astea sunt oarecum in aceeasi zona)
3. nu neaparat (Cristi poate sta la ai mei dupa scoala), dar n-ar strica la o adica sa fie si cu after-school/semiinternat, unde se poate lua masa de pranz, se fac temele si sunt si activitati optionale

Asaaaa...pentru a determina ce scoala este mai buna, de mare ajutor sunt rezultatele obtinute de elevii scolii respective la admiterea in licee. De ex. cati elevi au avut media peste 9 si care a fost cea mai mica medie. Am studiat problema aici (ierarhia admitere 2008).

Momentan am ales trei scoli... sa vad insa care o sa aiba prioritate. :-)

Niciun comentariu: