luni, 6 octombrie 2008

Ufff, amenajarile astea...

E cumplit!!! Pur si simplu nu mai terminam odata cu amenajatul casei!!! Am inceput din iulie, e drept ca si cu pauze nedorite, dar deja este octombrie si inca mai avem destul pana ne vom putea muta.
Si eu care-mi imaginam ca atunci cand va incepe Cristi gradinita (15 septembrie, adica acum trei saptamani!) vom fi deja mutati in casa noua. Hehehe...vise taica...
Am rasfoit o gramada de reviste, cataloage cu materiale, mobilier etc, deja pe unele le stiu pe dinafara :-), in general stim ce vrem, dar ori nu sunt acolo (de ex., dupa dulapiorul din camera copiilor am mers de trei ori si nu-l aveau in stoc, sper ca data viitoare sa-l gasim), ori dureaza neasteptat de mult pana le livreaza/monteaza.
Mobila cumparata si in curs de cumparare este de la Elvila si IKEA.
Sper sa se termine curand, astazi vine cineva sa ne aranjeze usile, dulapul din holul de la intrare si dressingul, sa aseze cum trebuie chiuveta din baie si...parca mai era ceva, dar am uitat ce. :-) In plus fata de ce i-am spus ieri, mai vreau sa-l rog sa-mi faca niste polite in bucatarie si sa vad daca e cazul sa ma ajute si cu galeriile pentru perdele, o treaba importanta si inca nerezolvata.
Trebuie sa punem mana si pe electricianul care ne-a lasat cu ochii-n soare si bucataria-n bezna.
In rest, ar mai fi niste maruntisuri...si o super curatenie generala (bleah).
Si gataaaa, ne mutam!!! :-)

Niciun comentariu: