marți, 7 octombrie 2008

Ilustratia de carte pentru copii

De ceva vreme am inceput sa ma uit cu mult interes si dupa carti pentru copii. Asta s-a intamplat mai ales la Dublin pentru ca acolo am stat pana acum cateva luni inca de cand Cristi era bebe, iar de cand am revenit la Bucuresti, din pacate, n-am prea avut timp pentru asta. Dar o sa-mi fac neaparat. :-)
Am avut destul timp sa colind librariile si sa studiez si cartile de la biblioteca la care l-am inscris pe Cristi cand avea trei ani si am constatat ca unele carti pentru copii au niste ilustratii foarte, foarte frumoase si deosebite.

Astazi mi-am amintit ca am vazut acum cateva luni pe net prezentarea unei carti foarte frumos ilustrate si pe care mi-as dori s-o cumpar daca o gasesc. Mi se pare absolut superba!!!

The Snow Queen , ilustrata de Vladyslav Yerko

Din cartile descoperite in librariile dublineze le-am cumparat si eu cateva copiilor si le plac la nebunie (si povestile sunt dragute)!

Helen Cooper - Pumpkin soup


Helen Cooper - Delicious


Helen Cooper - A pipkin of pepper


Eric Carle - The very hungry caterpillar


Eric Carle - The tiny seed


Julia Donaldson & Axel Scheffler - The Gruffalo


Julia Donaldson & Axel Scheffler - The Gruffalo's child


Julia Donaldson & Axel Scheffler - Room on the broom

Niciun comentariu: