marți, 21 octombrie 2008

"In gura lupului"

Acum vreo doua saptamani am fost cu Cristi la unul dintre spectacolele din cadrul Festivalului International de teatru pentru copii.
Dupa ceva agitatie datorata traficului infernal din Bucuresti care era sa ne faca sa intarziem, am ajuns la teatru, la Ion Creanga, unde era spectacolul (acolo au fost majoritatea).

Am vazut "In gura lupului", un spectacol pus in scena de o trupa de teatru din Italia, trupa compusa din doua persoane. :-)



Iata prezentarea de pe site-ul festivalului:

"Regia: Ketti Grunchi
La Piccionaia – I Carrara
Teatro Stabile di Innovazione,Vicenza, Italia

Spectacolul a luat naştere dintr-un proiect uriaş de cercetare numit „Culori!”. Am vrut să abordăm pictura, privită ca arta culorilor. Ne-am gândit să identificăm fiecare pas din viaţa unui copil cu o culoare: alb pentru naştere, roşu pentru descoperiri, negru pentru necunoscut şi albastru pentru îmbătrânire.

durata: 50 min
categoria de vârstă: copii de 4-7 ani"




Una plus alta, a fost o adaptare destul de neconventionala a faimoasei Scufite rosii, care ne-a placut (desi era loc de mai bine), iar Cristi a spus ca va mai merge si altadata la teatru. :-) Nicio problema, de-abia a inceput stagiunea si avem de unde alege. ;-)

Deocamdata o sa mearga peste o saptamana cu gradinita la "Punguta cu doi bani" de la Tandarica si sunt curioasa cum o sa i se para teatrul de papusi.

Niciun comentariu: